Basic H, Get Clean Home, Set Penjagaan Rumah, Shaklee Kuantan, Tips Perniagaan

HILANGKAN KOTORAN KARBON HITAM DENGAN BASIC-H

Assalamualaikum wbt.. TERBAWA BALIK I/C SI DIA Al-kisahnya semalam keluar dengan si dia, settle kan beberapa perkara. Dan saya mintak i/c dia sebab tak ingat alamat. Perlukan details adress. Lepas dah tulis.. saya simpan masuk beg sendiri. Kihkihkih.. Dia dah lupa. Saya pun dah lupa. Sampai ke balik pun terlupa. Bukan setakat i/c, je.. Lesen memandu pun dirembat sekali. Pagi …

Continue Reading
Basic H, Fruits Juice ESP, Gastrik, kelebihan ESP, Protein Diet, Resepi ESP, Smoothie, Smoothies ESP

6 KELEBIHAN SMOOTHIE ESP PURPLE LIGHT YELLOW MARVELOUS!!

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua.. SMS doakan semoga sahabat pengunjung blog sakinahms.blogspot.com sentiasa berada dalam keadaan sihat dan berbahagia selalu di samping keluarga tercinta. Kita semua dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab. InsyaAllah. Ada ke sahabat SMS yang suka minum ESP? Tahu ke apa kebenda lah ESP nie, kan? SMS suka benar sebut ESP.. ESP stand for Energizing Soy …

Continue Reading
Basic H, Cara bersihkan rumah, Mudahnya bersihkan rumah, Pencuci Asas Rumah, Pencuci Rumah

STRESS RUMAH BERJERAGAT DAN KARAT SANA-SINI

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua.. SMS doakan semoga sahabat pengunjung dan blogger semua sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera dan berbahagia di samping keluarga tercinta. Kita semua dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab. InsyaAllah. Topik yang dah lama saya nak share tapi asyik tertangguh je. So, hari ni Alhamdulillah dapat jugak luangkan masa untuk topik penjagaan rumah nie. STRESS …

Continue Reading