Covid 19, HERB-LAX, Immune Booster, Movement Control Order, Perintah Kawalan Pergerakkan, Set Resdung, Shaklee Kuantan, Shaklee Pandan Damai, Suplemen Shaklee, Vitamin C Organik

DAY 9 PKP : IMMUNE BOOSTER VITAMIN C TERBAIK

Alhamdulillah hari ni, dah masuk hari ke sembilan kita semua #StayAtHome sejak Malaysia mengeluarkan Perintah Kawalan Pergerakkan (PKP) di seluruh negara. Terima kasih kepada anda dan jugak frontliners kita semua yang berusaha kuat untuk memastikan Malaysia bebas Covid.. Namun kes Covid 19 semakin meningkat setiap hari tetapi syukur Alhamdulillah, peningkatannya adalah mendatar dan semakin ramai juga yang sembuh dan sihat …

Continue Reading
Buasir, Energizing Soy Protein Powder, ESP, HERB-LAX, kerak usus, Ostematrix, sembelit, Set Buasir, Set Detox, Set Sembelit, Shaklee Kuantan, Tips Kesihatan

CADANGAN UNTUK ATASI MASALAH SEMBELIT, BUASIR DAN SUKAR MEMBUANG AIR BESAR

Anak kecil sembelit, dorang menangis.Kalau kita rasa sakitnya sembelit,apatah lagi mereka si kecil. Assalamualaikum.. Siapa ada masalah pembuangan air besar? Jangan malu-malu nak ngaku. Ngaku dalam hati je, tak pe. Ok, memandangkan ada yang bertanya Kinah cam mana nak atasi masalah kesukaran membuang ni, Kinah share kat sini ye. Mana taw, ada antara anda yang mempunyai masalah yang sama kan. …

Continue Reading
Alfalfa complex, Cara atasi usus bermasalah, DTX Complex, Garlic Complex, HERB-LAX, kerak usus, Punca perut buncit, Sebab Perut Buncit, Set Detox, Usus Besar

SEBAB UTAMA PERUT BUNCIT!!

Sekadar gambar hiasan.Hakikat buncit kebanyakkan rakyat Malaysia. Assalamualaikum dan happy weekend.. “Buruk lah rupa aku nie. Cer ko, tengok. Pakai baju pun nampak cam barut nangka buruk. Nak kata baju ketat.. dah cukup longgar. Tapi, aku tetap tak boleh nak sorok nie.. Perut buncit. (Menjerit, meroyan sebab stress…. ) Takkan aku nak pakai girdle sepanjang hari. Penat, wei.. sakit, melecet. …

Continue Reading
ALFALFA, Atasi Usus Berkerak, Buasir, Cara Rawat Sembelit, HERB-LAX, Lecithin, Masalah Usus Berkerak, Ostematrix, penawar sembelit, Pepermint, sembelit, Set Detox, simptom Buasir, ubat sembelit

KENAPA SUSAHNYA NAK BUANG AIR BESAR?!

Assalamualaikum wbt.. Saya mendoakan semoga sahabat pengunjung blog sakinahms.blogspot.my sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera dan bahagia selalu. Kita semua dipermudahkan segala urusan dan amal ibadat kepadaNya. InsyaAllah. KENAPA SUSAHNYA NAK BUANG AIR BESAR?! Ramai yang hubungi Kinah bertanya “Kenapa susah sangat nak buang air besar?!” Dengar cam jijik je.. apa ni, cerita pasal buang air besar. Tapi, hakikatnya.. masalah …

Continue Reading
Detox Dosa, detox usus, Dosa & pahala, HERB-LAX, Magnet Kekayaan dan Kebahagiaan. Tips Kebahagiaan, Set Detox, Tahajjud

TIPS SIHAT DAN BAHAGIA : DETOX USUS VS DETOX DOSA

Assalamualaikum dan salam hening pagi.. DETOX USUS VS DETOX DOSA Alhamdulillah, ramai yang bertanya. Cam mana nak hidup bahagia? Sihat dan bebas dari penyakit. Kesihatan itu salah satu dari kebahagiaan hidup setiap insan bergelar hambaNya yang abdi. Setiap hari kita tak terlepas dari melakukan dosa-dosa kecil walaupun sebesar zarah. Punca penyakit datang dari perut atau lebih tepat lagi usus tempat …

Continue Reading
ALFALFA, Cara-cara nak kurus, HERB-LAX, Lecithin, NECK, NECK 12, Omega Guard, Phytocol-ST, SET SLIMMING, Tips Kurus, tips turunkan berat badan

TAK SUKA BERSENAM, TAPI SUKA MAKAN

Assalamualaikum wbt dan salam petang.. SMS doakan semoga sahabat semua berada dalam keadaan sihat dan bahagia selalu. InsyaAllah. TAK SUKA BERSENAM, TAPI SUKA MAKAN Hehehe.. Siapa suka statement nie? Mesti ramai yang suka. Bab makan.. semua orang suka. Kadang, kalau ke mana-mana event yang melibatkan jamuan makan dalam bentuk buffet. Mesti, penuh plate. Kadang bukan satu.. bahkan 2,3 plate tambahan. …

Continue Reading
cuci usus, detox usus, Gastrik, HERB-LAX, OBESITI, Ostematrix, Perut Buncit

BILA KALI TERAKHIR KITA CUCI USUS??

Keadaan ussus bersih dan kotor. Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.. SMS mendoakan semoga sahabat semua berada dalam keadaan sihat dan ceria selalu. Kita semua dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab. InsyaAllah. Apa khabar pagi ini? Dan apa yang kita makan semalam? Adakah ia telah di flush dengan jayanya? Wallahulam, hanya anda sendiri yang ketahuinya. Cuma pagi nie, saya nak kongsikan …

Continue Reading
HERB-LAX, kerak usus, Ostematrix, Set Kerak Usus, SET SLIMMING, Shaklee Kuantan, Vivix

WAJIB !! BACA – 11 TANDA-TANDA KERAK USUS MERBAHAYA

Kerak Usus. Assalamualaikum dan Salam Bahagia. Saya doakan sahabat pengunjung blog Cinta Hati Sakinah, sentiasa berada dalam sihat dan ceria bersama keluarga tersayang. InsyaAllah. Hari ini, saya nak tanya sahabat mengenai satu perkara yang sangat menarik. Tetapi, bukan semua orang tahu dan sedar, taw. KERAK USUS Sahabat, pernah dengar mengenai Kerak Usus? Kerak? Usus? Eeee…yekk !! Amacam? Menarik ke menarik? Mesti …

Continue Reading
ALFALFA, detox, HERB-LAX, SET SLIMMING

PUNCA UTAMA BADAN TONG DRUM BERPERUT BUNCIT

Assalamualaikum wbt.. Alhamdulillah, sahabat.. SMS berjaya dapatkan berat badan ideal selepas 100Hari Mencari Cinta Hati Sakinah.Tapi, misi tetap diteruskan kerana masih ada lagi lelemak yang tersembunyi. Pandai betul, dia menyorok.Hahaha.. SMS SEBELUM KURUS Mudah ke nak KURUS? Saya faham perasan anda yang dikategorikan OVERWEIGHT mahupun OBESITI. Sebab, saya telah melalui fasa-fasa ini. Bila gemuk.. saya jadi kurang bergambar. So, gambar …

Continue Reading