Ibu GDM, Pengedar Sah Shaklee Kuantan, Promosi ESP, Radiance C + E, Set Bersalin & Berpantang, Set Kecantikan, Shaklee Kuantan, Skincare YOUTH Shaklee, Teknik Penyusuan Bayi, YOUTH, Youth Effect

KUSAMNYA MUKA AKU, HITAM BERJERAGAT. AKU MALU.. CANTIKNYA DIA, BURUKNYA AKU.

Youth Effect selepas 5 bulan. Bismillahirahmanirahim. Assalamualaikum. Untuk coretan kali ini mungkin mengambil masa yang agak panjang untuk korang habiskan bacaan perkongsian dari Kinah. Sebelum itu Kinah memohon maaf andai apa yang bakal korang baca nanti ada memberi rasa rendah diri, terhina mahupun perasaan malu yang tidak terbendung.Dan andai kata sepanjang jalan penceritaan nanti mungkin ada menyentuh hati dan perasaan …

Continue Reading
Anak jaundice, Berpantang dan Menyusu, Diari Azzahra, Herba Ibu Bersalin, Kesan jaundice, Set Bersalin & Berpantang, Set Ibu Bersalin, Shaklee Kuantan, Vitamin Shaklee

DIARI AZZAHRA : TRAUMA SELEPAS BERSALIN ANAK SULONG

Assalamualaikum dan selamat malam. Selamat berhujung minggu. Ini kisah pagi tadi. Bila dah ada anak sorang.. mak cik pak cik, anak-beranak bawang tanya. Bila lagi nak ada adik?? Wow! Azzahra baru nak masuk 6 bulan, dorang dah request adik pulak. Dasyat betul lah orang-orang kita nie. Perut pun masih buncit, belum kempis. Bekas luka masih terasa ngilu. Stretch mark masih …

Continue Reading
bayi, Set Bersalin & Berpantang, set menyusu, solusi

10 MASALAH YANG BIASA BERLAKU KEPADA IBU-IBU MUDA YANG MENYUSUKAN ANAK KECIL

Assalamualaikum wbt.. Apa khabar semua sahabat Cinta Hati Sakinah? Terutama kepada mereka yang bakal menimang cahaya mata sebagai penyeri rumah tangga pasangan suami isteri. Alhamdulillah dan tahniah, SMS ucapkan. SMS sekarang ni pun, sedang berjinak-jinak menimba ilmu untuk bekalan masa hadapan. Even, belum kahwin.. bukan bermakna kita tak boleh ambil tahu kan? Sebaik-baiknya, kita bersedia lah lebih awal dengan ilmu di …

Continue Reading