Cabaran Suri Rumah, Depression, Pengedar Sah Shaklee Kuantan, Set Penjagaan Wajah, Shaklee Kuantan, Tekanan Suri Rumah, Tips Mengelak dari Kemurungan, Wanita Stress, Youth Shaklee

9 PUNCA SURI RUMAH DEPRESS ATAU KEMURUNGAN

Hai, Assalamualaikum dan salam ceria.Depress ??Ada kajian menyatakan kemungkinan besar pada tahun 2020, semakin ramai rakyat Malaysia yang menyumbang kepada Sindrom Depress ini.Jangan ambil mudah dan buat tak endah. Kita perlu concern kepada setiap ahli keluarga. Terutama si suami kepada si isteri.Ok, Kinah notice. Punca kebanyakkan wanita hampir Depress atau Kemurungan ialah seperti di bawah ini.1. No Me-Time : Mereka …

Continue Reading
Set Nutriwhite Shaklee, Set Penjagaan Wajah, Shaklee Kuantan

KULIT WAJAHKU BERJERAGAT : CARA MENJAGA DAN MERAWAT KULIT WAJAH MENGGUNAKAN SET NUTRIWHITE SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam bahagia kepada semua pembaca blog sakinahms.blogspot.my MALU & RENDAH DIRI  Hari ni, saya nak kongsikan dengan anda bagaimana kulit wajah saya jadi berjeragat dan sangat sensitive.Yang penting, apa rawatan yang saya gunakan untuk atasi masalah ini. Mesti ramai jugak di kalangan kita-kita terutama wanita, ada masalah yang sama macam saya kan? Nasihat saya, banyak-banyakkan bersabar dan berusaha. …

Continue Reading
Kulit Jeragat, Kulit Kusam, Kulit tak bermaya, Set Detox, Set Kecantikkan Wajah, Set Penjagaan Wajah, Vitamin C, Vitamin Cantik

TENSION!! KULIT KUSAM DAN TAK BERMAYA

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Salam November 2015. SMS doakan semoga kita semua sentiasa sihat dan berbahagia selalu di samping keluarga tersayang. Dimasukkan ke dalam syurga tanpa dihisab. InsyaAllah. Kulit muka kusam dan tak bermaya, buatkan diri kita tidak selesa. Stress dan susah hati. Keadaan ini membuatkan diri SMS stress. Normal lah perempuan.. tak dapat dipisahkan dengan kecantikkan. Ia dah sebati …

Continue Reading