Kesan Makan Shaklee, Set Berpantang dan Menyusu, Set Buasir, Set Cantik, Set Gastrik, set Hamil, Set Kurus Shaklee, Set Migrain Shaklee, Set Resdung, Set Sembelit, Set Senggugut, Shaklee Effect

KESAN MAKAN SHAKLEE SELAMA 5 TAHUN

Kesan makan 22 jenis Vitamin Shaklee selama 5 tahun. Bismillahirahmanirahim.Assalamualaikum wbt. Salam Bahagia buat semua rakan readers semua.Ok, pagi ini Kinah nak buat sedikit perkongsian. Mungkin ramai yang dah tahu yang Kinah makan Shaklee sejak September 2014 lagi.Jadi hari ini kiranya dah hampir 5 tahun Kinah masih lagi amalkan makan suplemen Shaklee. Bagus sangat ke supplement Shaklee ni?Dah banyak yang …

Continue Reading
Berpantang dan Menyusu, Cara atasi masalah sembelit, Diari Azzahra, Masalah Sembelit, Set Ibu Bersalin, Set Sembelit, Shaklee Kuantan

MASALAH SEMBELIT SELEPAS BERSALIN CAESAR

Assalamualaikum and Happy Weekend. Alhamdulillah.. baby Azzahra baru pas mandi, menyusu then tidur. Ibu dia perut memulas. Bila perut dah berusia nie, makan pedas-pedas dan berempah sikit terus rasa tak selesa selepas bangun dari tidur. Rasa nak pi flush je terus. Alarm auto recycle, pepagi buta. Adakah itu petanda tidak baik?? Bagi saya.. ia sangat baik sejak saya bersalin 4 …

Continue Reading
Buasir, Energizing Soy Protein Powder, ESP, HERB-LAX, kerak usus, Ostematrix, sembelit, Set Buasir, Set Detox, Set Sembelit, Shaklee Kuantan, Tips Kesihatan

CADANGAN UNTUK ATASI MASALAH SEMBELIT, BUASIR DAN SUKAR MEMBUANG AIR BESAR

Anak kecil sembelit, dorang menangis.Kalau kita rasa sakitnya sembelit,apatah lagi mereka si kecil. Assalamualaikum.. Siapa ada masalah pembuangan air besar? Jangan malu-malu nak ngaku. Ngaku dalam hati je, tak pe. Ok, memandangkan ada yang bertanya Kinah cam mana nak atasi masalah kesukaran membuang ni, Kinah share kat sini ye. Mana taw, ada antara anda yang mempunyai masalah yang sama kan. …

Continue Reading