Ibu GDM, Pengedar Sah Shaklee Kuantan, Promosi ESP, Radiance C + E, Set Bersalin & Berpantang, Set Kecantikan, Shaklee Kuantan, Skincare YOUTH Shaklee, Teknik Penyusuan Bayi, YOUTH, Youth Effect

KUSAMNYA MUKA AKU, HITAM BERJERAGAT. AKU MALU.. CANTIKNYA DIA, BURUKNYA AKU.

Youth Effect selepas 5 bulan. Bismillahirahmanirahim. Assalamualaikum. Untuk coretan kali ini mungkin mengambil masa yang agak panjang untuk korang habiskan bacaan perkongsian dari Kinah. Sebelum itu Kinah memohon maaf andai apa yang bakal korang baca nanti ada memberi rasa rendah diri, terhina mahupun perasaan malu yang tidak terbendung.Dan andai kata sepanjang jalan penceritaan nanti mungkin ada menyentuh hati dan perasaan …

Continue Reading
Produk Kecantikkan Kulit, Promosi YOUTH, Rahsia kecantikkan, Shaklee Kuantan, Skincare Malaysia, Skincare YOUTH Shaklee, Tips Kulit Cantik, YOUTH

PROMOSI AKHIR !! SKINCARE ORGANIC YOUTH SHAKLEE JIMAT HAMPIR RM1000 EXTEND TILL 31 MAY 2018

Assalamualaikum wbt. Apa khabar, semua? Masih di mood bercuti atau sedang mencari masalah kulit muka breakout? Dah pakai macam-macam produk tapi tetap tak berubah. Bahkan makin teruk. Ni, ha ! Akak bawang nak membawang sekejap. Kihkihkih. Tak de lah. Gurau-gurau je. Tak mahu lah serius sangat. Stress pun tak elok untuk kulit wajah kita taw. Ok, pernah dengar pasal Skincare …

Continue Reading